top of page

The Tahoe Triple Marathon (3 x 26.2) Group

Public·779 members

Efter en række mislykkede forsøg på at holde stueplanter i live, luftede jeg det over for min mor, som foreslog, at jeg prøvede Kunstige Planter. Hun havde for nylig købt nogle fra Ambiplants og var vild med, hvor realistiske de så ud. Jeg besluttede at give det en chance og besøgte siden. Udvalget var imponerende, og planterne så så naturlige ud. Jeg bestilte et par stykker, og de har fuldstændig forvandlet min stue. Den ser nu frisk og grøn ud, uden at jeg behøver at bekymre mig om plantepleje. Det har været en fantastisk måde at nyde planternes skønhed på uden besværet.

SirenSong
SirenSong
Aug 01, 2024

Jeg havde ledt efter dekorationer til mit hjemmekontor, som ikke krævede megen vedligeholdelse, da en ven foreslog mig at prøve kunstige blomster. Helt ærligt, det har været en kæmpe forandring! De lyser op i mit rum uden det besvær, der er forbundet med rigtige planter. Jeg er virkelig taknemmelig for rådet; det har gjort en enorm forskel i forhold til at få mit arbejdsområde til at føles livligt og indbydende uden at øge mine arbejdsopgaver.

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

• billy roberts
    billy roberts
  • Olivia Oli
    Olivia Oli
  • Indu Sharma
  • Magda Nowak
    Magda Nowak
  • John Jackson
    John Jackson
bottom of page